Արտադրությամբ ուսուցում

Սովորողների և դասվանդողներ, անհատական, խմբային, համագործացային նախագծերի ստուգատես է, որի նպատակը տեխնոլոգիական դասընթացների կազմակերպումը արտադրությամբ ուսուցմամբ ներկայացնելն է:

Ուղղությունները՝

  • արտադրությամբ ուսուցման նախագծերը կենտրոններում, ուսումնաարտադրական արհեստանոցներում, տեխնոլոգիական արհեստանոցներում, արվեստանոցներում, լաբորատորիաներում
  • ուսումնական միջավայրի, ուսուցման պայմանների բարելավում. նորամուտներ
  • մարքեթինգ. ապրանքային տեսք (անհրաժեշտության դեպքում՝ լիցենզիա, պիտակներ, փաթեթավորում), հաշվառում, շտրիխ կոդ.
  • ցուցադրություն, իրացում (վաճառք)
  • ուսումնաարտադրական արհեստանոցների գործունեության, ծառայությունների մատուցման պատշաճ գրանցում

Ժամանակահատված՝ 2023թ.

Մասնակիցներ՝ 1-5-րդ դասարանի սովորողներ

Իրականացմամ միջավայր՝ Արևմտյան դպրոց-պարտեզ

Նպատակը՝ արտադրությամբ ուսուցում, թիմային աշխատանքի հմտությունների զարգացում

Արտադրությամբ ուսուցման գործունեություններ՝ տեխնոլոգիական, խոհանոցային

Խոհանոցային

Մրգերից արտադրություն
Բանջարեղենից արտադրություն
Ալյուրից արտադրություն

Տեխնոլոգիական

Փայտից արտադրություն
Թղթից արտադրություն
Կավից արտադրություն
Կտորից արտադրություն
Թելերից արտադրություն
Թափոնից արտադրություն

Արդյունք

Գործնականում ձեռք բերված գիտելիքների կիրառում կենցաղում։

Արտադրությամբ ուսուցում։

2022-2023 ուսումնական առաջին շրջանի նախագծեր

Եզակի, պատկերազարդ բաժակներ

Տպավորիչ հուշանվերներ

Տարալուծվող գույներով մոմակալներ

Բարի պատկերումներով գդալներ

Սահող գույներով գրչամաններ

Համարձակ միաձուլում

Հուշանվեր գլուխգործոցներ

Պարզ տնակ և աղջիկ

Հանգանակության տարաներ

Կավե ձեռնոցներ

Բազմատեսակ արտադրություն

Ամփոփումներ

Ստեղծագործական բաժակներ

Գորգանման էջանիշներ

Ծիածանանման մոմակալներ

Անսովոր համադրությամբ մոմակալներ

Խոտաբույսերի պարկեր

Մրգահյութի պատրաստում

Արտադրական ուսուցում. սովորող֊սովորեցնող նախագիծ

Արտադրությամբ ուսուցում գաթաներ

Արտադրությամբ ուսուցման ստուգատեսի ընթացքում սովորողները տեխնոլոգիական գործունեությամբ պատրաստել են տարբեր կիրառության իրեր մոմականլներ, էջանիշներ, բաժակներ, խոտաբույսերի պարկեր, գործունեություների ընթացքում օգտագործվել է կտորներ, թելեր, կոճակներ, կավ, ցեմենտ, տարբեր ներկեր և թափոն: Արդյունքներն ստացվել են հետաքրքիր և գունեղ: Խոհանոցային գործունեությամբ մրգահյութ, գաթաներ, պանիր:

Սովորողներ

Նատալի Մնացակնյան

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s